Download Brave Browser
Best Browser In The World

I’m a publisher – This page is not the original website of the company

You can download the browser from my website and support me

Brave Ads – nowa droga do lepszego Internetu

Użytkownicy najnowszej wersji przeglądarki Brave na komputery MacOS, Windows i Linux mogą wybierać Brave Ads – reklamy chroniące prywatność – wybierając i uczestnicząc w programie Brave Rewards. Użytkownicy ci otrzymają 70% udziału w przychodach z reklam, mogąc te kwoty automatycznie udostępnić wydawcom jako napiwek w ustawieniach domyślnych. Platforma Brave to nowa droga do lepszego Internetu, gdzie użytkownicy mogą przeglądać strony internetowe, zdobywać nagrody i wspierać swoich ulubionych twórców treści, zachowując jednocześnie swoją prywatność.

Brave Ads zapewnia również markom bezpośrednie możliwości wyróżniania ofert i nawiązywania kontaktów z użytkownikami podczas przeglądania stron internetowych. Odkąd Brave Ads są opt-in, marki wiedzą z pewnością, że gdy ich kampanie są prowadzone z Brave, ich reklamy są oglądane przez ludzi, którzy chcą oglądać reklamy. Anonimowe, ale odpowiedzialne kampanie Brave zapewniają, że reklamodawcy łączą się z użytkownikami, których poszukują, eliminując nadmierne koszty, prywatność, bezpieczeństwo i ryzyko oszustwa związane obecnie z pośrednikami w reklamie cyfrowej.

Brave współpracuje z kilkoma sieciami reklamowymi i markami w wykazie katalogów Brave Ads. Katalogi są po jednym w każdym regionie i są przesyłane do urządzenia użytkownika, który nigdy nie jest śledzony. Vice, Home Chef, Ternio BlockCard, MyCrypto i eToro dostarczają obecnie reklam, oprócz BuySellAds, TAP Network, AirSwap, Fluidity i Uphold, które były częścią programu wczesnego dostępu dla programistów i użytkowników beta, który rozpoczął się 15 stycznia 2019.

Ponadto The Giving Block współpracuje z Brave, aby zapewnić inwentaryzację reklam i przypadki użycia testów dla swoich partnerskich organizacji charytatywnych i organizacji non-profit. Fundacja Praw Człowieka jest prezentowana w ramach premiery, a użytkownicy otrzymają wiadomości, aby zachęcić do przechodzenia przez organizację poprzez Brave Rewards.

„Dzięki Brave Ads wprowadzamy cyfrową platformę reklamową, która jako pierwsza chroni prawa użytkowników do danych i nagradza ich za uwagę” – powiedział Brendan Eich, dyrektor generalny i współzałożyciel Brave Software. „Brave Ads mają również na celu poprawę ekonomiki i konwersji branży reklam internetowych, tak aby wydawcy i reklamodawcy mogli się rozwijać bez pośredników, którzy zbierają ogromne opłaty i przyczyniają się do nadzoru w całej sieci. Prywatność z założenia i brak śledzenia są integralną częścią naszej misji naprawy sieci i jej modelu finansowania. ”

„Brave robi coś, co zaczęliśmy uważać za niemożliwe: reklama cyfrowa, która sprawia, że ​​ludzie decydują, a nie produkty” – powiedział Patrick Duffy, partner założyciel w The Giving Block.

„Zawsze szukamy nowych sposobów, aby publiczność mogła się połączyć i wpłynąć na naszą serię. Platforma Brave’a stanowi inspirującą metodę dla naszej obecnej i przyszłej serii, która łączy się z wyjątkowym doświadczeniem ”- dodał Bernie Su, nagrodzony nagrodą Emmy reżyser i twórca„ Sztucznego ”.

„Cieszymy się z uruchomienia platformy Brave Ads i cieszymy się na wprowadzenie najlepszych marek i agencji do ekosystemu Brave” – powiedział Lin Dai, dyrektor generalny TAP Network, który obsługuje odkupienie Brave Rewards przez ponad 250 000 partnerów handlowych i marek. „Odważny zmienia paradygmat reklamy cyfrowej, w którym konsumenci są uczciwie nagradzani za swoją uwagę. Cieszymy się, że możemy być częścią nowego ruchu Web 3.0 z tak niesamowitym partnerem ”.

Reklamy Brave nie zastępują bieżących reklam na stronach internetowych. Są oddzielne i uzupełniające. Aby zobaczyć reklamy, nowi użytkownicy będą musieli włączyć Brave Rewards. Użytkownicy mogą przejść na stronę „Ustawienia” Brave Rewards i włączyć reklamy w sekcji Reklamy.

Rezygnacja: użytkownicy, którzy zdecydują się na wyświetlanie reklam Brave, są prezentowani z ofertami w formie powiadomień podczas przeglądania sieci, w czasie, gdy przeglądarka uzna je za odpowiednią i nie zakłóca działania. Gdy użytkownicy klikają, aby nawiązać kontakt z tymi powiadomieniami, wyświetlają reklamę na pełnej stronie w nowej karcie reklamy. Użytkownicy mogą również dostosować liczbę reklam, które chcieliby zobaczyć.

Ochrona prywatności od samego początku: Brave Ads zapewnia użytkownikowi pełną kontrolę nad prywatnością i nie przenosi danych osobowych użytkownika z jego urządzenia. W przeciwieństwie do konwencjonalnych reklam cyfrowych dopasowywanie reklam odbywa się bezpośrednio na urządzeniu użytkownika, więc dane użytkownika nigdy nie są wysyłane do nikogo, w tym odważnego. Dostęp do uwagi użytkowników nie pociąga za sobą gromadzenia danych użytkowników na dużą skalę.

70% udziału w przychodach dla użytkowników: użytkownicy otrzymują 70% przychodów z reklam brutto, podczas gdy Brave otrzymuje pozostałe 30%.

 

POBIERZ PRZEGLĄDARKĘ BRAVE