Download Brave Browser
Best Browser In The World

I am a publisher – this site is not the company’s original website

You can download a browser from my website and support me

Brave i NYIAX ogłaszają partnerstwo wykorzystujące Blockchain i prywatność w celu łączenia reklamodawców i konsumentów

San Francisco, Kalifornia i Nowy Jork, NY – 9 lipca 2020 Brave Software, twórcy innowacyjnej przeglądarki Brave, która łączy prywatność z cyfrową platformą reklamową opartą na blockchain, oraz NYIAX, pierwszy na świecie i najbardziej aktywny rynek zbytu i zaawansowane zarządzanie umowami wymiany wolumenowej i użytkowników, ogłosili pierwsze tego rodzaju partnerstwo, które umożliwi reklamodawcom kontakt z konsumentami w sposób, który priorytetowo traktuje jako osobisty wybór i respektuje nowe przepisy dotyczące prywatności.

Zgodnie z warunkami partnerstwa handlowcy kontraktami reklamowymi na czołowym rynku NYIAX mogą teraz rezerwować lub kupować przyszłe opcje asortymentowe, które gwarantują, że ich marki docierają tylko do odważnych użytkowników, którzy zdecydowali się zobaczyć promocje i otrzymywać nagrody za pośrednictwem systemu tokenów Basic Attention Token .

Udostępnienie zasobów reklamowych Brave na platformie NYIAX daje Brave możliwość przyrostowego przychodu i możliwość zawierania gwarantowanych transakcji z partnerami kupującymi NYIAX, a także całoroczną przewagę, gdy konkurują oni o najlepsze marki partnerskie. Cechą wyróżniającą model Brave jest to, że konsumenci są nagradzani za uwagę, co daje im możliwość priorytetyzacji preferencji i wyboru reklam szanujących prywatność na podstawie ich osobistych zainteresowań.

Kampanie Brave Ads są teraz obsługiwane w 183 krajach. Dzięki CTR (współczynnik klikalności) wynoszącemu 9% (średnia 90-dniowa platforma),  reklamy nadal przodują w porównaniu do 2% średniej branżowej. Niektóre marki widzą nawet 15% CTR. Dzięki ponad 1 miliardowi wydarzeń potwierdzających reklamy, Brave Ads odnotował wzrost o 930% w porównaniu do 97 milionów wydarzeń potwierdzających reklamy zgłoszonych w październiku 2019 r.

Założycielka NYIAX, Carolina Abenante, Esquire jest pod wrażeniem progresywnego podejścia Brave’a do zachowania prywatności. „Partnerstwo Brave NYIAX nauczy całą branżę prawdziwej wartości reklamy konsumenckiej nowej generacji – przyszłości, w której konsument będzie dyktował osobistą wartość reklam w swoim świecie i odgrywa znacznie bardziej transakcyjną rolę w wymiana wartości – powiedział Abenante.

Według Brendana Eicha, dyrektora generalnego i współzałożyciela firmy Brave: „Ogłoszenie tego partnerstwa z NYIAX pokazuje wartość naszego modelu reklamodawcom i wydawcom. Odważny zawsze był orędownikiem prywatności i wierzymy w siłę nagradzania uwagi i uczestnictwa użytkowników. Dzięki naszej współpracy z NYIAX reklamodawcy zobaczą teraz wartość wykorzystania mocy blockchain, aby zapewnić użytkownikom kontrolę nad ich doświadczeniem oraz naprawić brak przejrzystości i zaufania, który obecnie szkodzi branży reklamowej. ”

Reklamodawcy zainteresowani zakupem zasobów reklamowych z gwarancją, z góry od Brave przez NYIAX, mogą to zrobić teraz dokładnie w ten sam sposób, w jaki robią inne zakupy. Na przykład, jeśli firma elektroniki użytkowej chce przetestować skuteczność standardu w porównaniu z odważnym zakupem w okresie świątecznym, testy te można zarezerwować natychmiast bez dodatkowych opłat.

Zarówno Brave, jak i NYIAX cieszyły się silnym wzrostem i popularnością w największych firmach holdingowych, markach premium i wydawcach, którym zależy na doświadczeniu i zaufaniu konsumentów. Potwierdzają również, że wejście na rynek, ponieważ ich oferta była strategiczna.