Download Brave Browser
Best Browser In The World

I am a publisher – this site is not the company’s original website

You can download a browser from my website and support me

20 milionów użytkowników miesięcznie

Brave ma teraz prawie milion Zweryfikowanych twórców i zrealizował ponad 2000 kampanii reklamowych w prawie 200 krajach

 

W listopadzie mija rok od uruchomienia Brave 1.0, najbardziej prywatnej, najbezpieczniejszej i najszybszej (3-6x) przeglądarki. W ciągu ostatniego roku zaobserwowaliśmy niesamowity wzrost na wielu frontach i cieszymy się, że możemy świętować pierwszą rocznicę Brave 1.0, ogłaszając, że oficjalnie przekroczyliśmy 20 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie (20,5), w porównaniu z 8,7 miliona tym razem w zeszłym roku . Oznacza to 2,3-krotny wzrost w ciągu jednego roku.

Brave przekroczył także 7 milionów aktywnych użytkowników dziennie, w porównaniu z 3 milionami w zeszłym roku, co oznacza 2,3-krotny wzrost DAU w ciągu roku. W ciągu ostatniego roku Brave zebrał wiele pozytywnych recenzji i jest obecnie przeglądarką nr 1 w Google Play. Odkąd nasza przeglądarka iOS stała się domyślną opcją na urządzeniach Apple z iOS 14 we wrześniu ubiegłego roku, liczba aktywnych użytkowników iOS wzrosła o 34%.

Rozwój Brave jest również widoczny w całym jego ekosystemie:

Zweryfikowani twórcy: obecnie jest prawie milion zweryfikowanych twórców i wydawców (972 000 od 2 listopada), w porównaniu z 300 000 w zeszłym roku, co oznacza 3,2-krotny wzrost w ciągu 12 miesięcy.

Reklamodawcy i kampanie reklamowe: kampanie Brave Ads są obecnie obsługiwane w prawie 200 krajach, a do tej pory odbyło się ponad 2 miliardy zdarzeń potwierdzających reklamy. Przeprowadzono 2215 kampanii od ponad 460 reklamodawców, takich marek jak Verizon, The Home Depot, The New York Times, Progressive Insurance, Newegg, Chipotle, Chess.com, Privacy.com, PayPal / Honey, Ledger, Amazon, Harry’s Razors , CBS, przekąski KIND, Logitech, Lenovo, Grubhub, Belkin, Quickbooks i Evernote. Średni CTR (współczynnik klikalności) kampanii Brave Ads wynosi 9%, znacznie powyżej średniej w branży wynoszącej zaledwie 2%, ale wiele marek odnotowuje jeszcze większe zaangażowanie.

Kwota BAT przekazana wydawcom i twórcom: Odważni użytkownicy nagrodzili swoich ulubionych wydawców i twórców, przekazując im 26 milionów BAT. Odważni użytkownicy mogą wspierać strony internetowe lub twórców na YouTube, Twitch, Twitterze, GitHub i nie tylko, aktywując Brave Rewards i zintegrowany portfel Brave na komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych. Ta funkcja umożliwia użytkownikom wysyłanie BAT jako wskazówek dotyczących świetnych treści, bezpośrednio podczas przeglądania lub domyślnie jako cykliczne miesięczne płatności. Odważni użytkownicy zarabiają BAT, decydując się na wyświetlanie zachowujących prywatność Brave Ads (70% udziału w przychodach z reklam).

Partnerstwa: W ciągu ostatniego roku Brave nawiązało współpracę z Binance, Gemini, Guardian VPN, bitFlyer, NYIAX, Splinterlands, TAP Network, Travala.com i innymi, aby rozszerzyć swoją ofertę produktów i narzędzie BAT. Brave uruchomił także Global Privacy Control wraz z The New York Times, The Washington Post, Financial Times, Automattic (WordPress.com i Tumblr), DuckDuckGo, Mozilla, Disconnect, Digital Content Next (DCN), Consumer Reports, the Electronic Frontier Foundation (EFF ), i inni.

Społeczność: W ciągu ostatniego roku społeczność Brave prawie podwoiła liczbę członków na Reddit w r / BATProject i r / brave_browser, z 43 000 do ponad 82 000 członków. Kanał społeczności YouTube, na którym znajduje się Weekly BAT Podcast, wywiady z gośćmi i inne treści medialne, urósł do 6,3 tys. Subskrybentów – wzrost o 300%. Forum wsparcia Brave Community wzrosło z 890 000 wyświetleń miesięcznie do ponad 2 000 000, przy czym utworzono ponad 40 000 nowych kont. Brave Help Center wzrosło z 250 000 wyświetleń miesięcznie do ponad 700 000.

Zachęcam do odwiedzenia oryginalnej strony Brave.com, aby zapoznać się ze wszystkimi informacjami:
https://brave.com/20m-mau/